Cikk azok számára készült, akik elismerést akarnak a körükben, de még nem állnak készen arra, hogy milliókat adjanak egy személyes márka létrehozására.
Amennyiben igény van egy személyes márka építésére, és van pénzed, akkor nem kell ingyenes tanácsadás, hanem szükséged van szakértőkhöz és szakemberekhez fordulni, akik mindent megtesznek a pénzedért.

Mennyibe kerül most egy kulcsrakész személyes márka létrehozása és fejlesztése?
Szakemberek, szakértők segítségével és az összes szükséges promóciós csatorna felhasználásával ez havonta akár 1 millió Ft-ba is kerülhet.
Ha még nincs sok pénz, akkor először olvasd el ezt a cikket, és győződj meg arról, hogy mindenki, akit ismersz tudja meg mit csinálsz. Nagyon egyszerű és gyors.
Személyes márka, aki még mindig nem érti, mi ez – ilyenkor minden ismerősöd és embered a környezetedből, városaidból, szekcióidról nemcsak a nevedet és az arcodat ismeri, hanem tudják, mit csinálsz és ki vagy.
Én , például, az összes barátom, barátaim barátjai, már ismernek, mert mindig látják a vicces és furcsa képemet a medencében egy laptop mellett, folyamatosan megkapom a meséimet, ahol a szabad életmódról beszélek, vajon hogyan dolgozhatok a medencében.
A személyes márka így működik. Kitűnsz, észrevesznek és emlékeznek rád.
A személyes márka építésének 5 szabálya
1. Bármely személyes márka az életmódra és a kompetenciákra épül. Pont
A témában rendelkezned kell valamilyen kompetenciával, amelyben híres akarsz lenni, és az életmódnak ki kell tűnnie egy hétköznapi Magyar ember életéből. Gyakran az emberek ugyanazokat a kompetenciákat veszik fel, és néha éppen ellenkezőleg, az életmód és a kép dönt, de nincs előnye, de a képek motiválhatnak és értéket is adhatnak.
De ez az egész elmélet, most a gyakorlatról szól:
Ki kell találnod és meg kell hoznod a helymeghatározást
Egyszerűbben fogalmazva: először is ki kell tűnnöd és szokatlanul, más módon kell végezned a munkájádat. Kissé fényesebben vagy kissé keményebben.
Ha építő vagy, akkor állj elő brutális arculatoddal, szavaiddal és egyedi tanácsokkal az építkezésről, ha könyvelő vagy, próbálj rendszeresen megmutatni, hogyan csökkented a hónapot a hagyományos magyar számlákon, és ha sportoló vagy, érdekes jelmezekben sportolj, akkor biztosan emlékezni fognak rád.
2. Legyen látható és aktív a kiválasztott promóciós csatornák bármelyikében, legyen az az irodában, a közösségi média profiljaiban és minden eseményen:
- Rendszeres bejegyzések a közösségi hálózatokban, monoton, de érdekes. A lehető leggyakrabban villognod kell, hogy az emberek emlékezzenek rád.
- Szervezd meg saját eseményeidet saját témád szerint.
3. Értéket kell hordoznod, és legalább el kell kezdened megfogalmazni küldetésedet
Azok az emberek, akik nem tudják, hogyan lehetnek érdekesek és hasznosak, és milyen küldetést vállalnak, soha nem fognak személyes márkát építeni, még pénzért sem. Tudnia kell, miről akarsz beszélni.
Szükséged van kompetenciákra, tapasztalatokra, eredményekre a témádban, különben mindenki megunja a vizes vizet és a sikeres sikert, az embereknek meg kell győződniük arról, hogy profi vagy-e a témádban, és hasznos információkat tudsz adni így befolyásolhatod az embereket.
4. Meg kell választanod a megfelelő helyet
Nem kell megpróbálnod mindenhol egyszerre lenni: Instagramot, YouTube, és legyél a legaktívabb a közösségedben, és tarts lépést a trendekkel.
Válassz magadnak egy megfelelő platformot, amely a legjobban tetszik, ahol a célközönséged a leginkább aktív, és ahol tudod, hogy néznek is. Ez lehet például a te területed, a céged, egy sportrészleg, egy érdekközösség, például: egy táncos parti, amelyen rendszeresen lógsz, és könnyebb és kellemesebb lesz számodra először kitűnni és olyanná tenni, hogy téged távollétedben is megismerjenek.
5. Ellenőrizd, hogy valakinek szüksége van-e a kompetenciáira
Ha pillangókat gyűjtesz, akkor valószínűleg nem valószínű, hogy érdekli az emberekez a munkád, ezért válaszd kompetenciádat a relevancia, a pénz, az alkalmazás és a személyes készségek metszéspontjában.
A szabad életmód és a távmunka szakembereként helyezkedem el. Az embereknek mindig érdekes lesz tudni erről és olvasni ezekről a témákról.
Például minden ismerősömet érdekli, miért fontos a marketing.
Tanácsot kérnek tőlem és bíznak bennem, ami azt jelenti, hogy a kompetenciák értékesek.
Emlékeznek és utálnak, ez azt jelenti, hogy helyesen állok be, minden ismerősöm ismeri az ismerőseimet, ezért helyesen választottam az első webhelyemet.
Ha nem ismered az erősségeidet, próbálj kérdezősködni: „Mit tudok a legjobban?”, „Milyen kérdéseket tennél fel nekem?” Azonnal kiderül számodra, hogy hol vannak a kompetenciáid.
Köszönöm, hogy végigolvastad.
8 Comments on “Hogyan építsünk személyes márkát, amikor nincsenek millióid?”